0

هک شدن رمز آیفون در کمتر از ۱۷ ساعت

دسته بندی ها : فضای مجازی 10 دی 1394 مدیر سایبرلا 773 بازدید
امنیت گوشی‌های هوشمند از جمله مواردی محسوب می‌شود که برای کاربران اهمیت زیادی دارد. با توجه به اینکه میلیون‌ها کاربر جهانی از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند، اطلاعات شخصی از جمله ایمیل‌ها، پیام‌ها، عکس‌ها،‌ جزییات حساب بانکی، اطلاعات درمانی و … در گوشی آنها باید ایمن باشد.

شرکت اپل همواره ادعا کرده است که آیفون یکی از قوی‌ترین و بهترین سیستم‌های ایمنی در جهان را دارد. ولی گزارش‌های جدی نشان می‌دهد که سیستم امنیتی این گوشی هوشمند هم به راحتی هک می‌شود.

یک شهروند آمریکایی این هفته به دادگاه نیویورک شکایت کرد و در پرونده قضایی خود توضیح داد گوشی هوشمند‌ آیفون به راحتی هک می‌شود و اطلاعات او را به خطر می‌اندازد. او درخواست کرد که اپل می‌بایست هرچه سریع‌تر اقداماتی را در این زمینه انجام دهد.

«دیوید بایوئر» پس از طرح این پرونده قضایی روشی را برای هک کردن آیفون بیان کرد که تا قبل از آن هیچ کس مطلع نبود.

او گفت دستگاهی به نام IP Box موجود است که به راحتی می‌تواند رمز عبور در نظر گرفته شده برای گوشی هوشمند آیفون را شناسایی کند.

این دستگاه با قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار فروخته می‌شود و پس از آنکه گوشی هوشمند آیفون به آن متصل شود، در کمتر از ۱۷ ساعت می‌تواند رمز عبور ۴ رقمی آن را شناسایی کند. این روش بسیار آسانی است که هر کاربری می‌تواند مورد استفاده قرار دهد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    8 + 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!