0

دستگیری هکر حرفه ای وب سایت یک شرکت خصوصی

دسته بندی ها : جرایم اینترنتی و رایانه ای, هک نفوذ کرک 19 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 718 بازدید
رییس پلیس فتا همدان از دستگیری یک هکر حرفه ای خبر داد. وی با اعلام این خبر افزود: با مراجعه نماینده یکی از شرکت های رسمی و ارائه شکوائیه ای مبنی بر هک شدن وب سایت شرکت خصوصی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

پلیس فتا : سرهنگ “اکبر امینی” در ادامه گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد فردی ناشناس به قسمت مدیریت وب سایت یک شرکت خصوصی دسترسی و تغییراتی را اعمال کرده، در حالیکه مجوز دسترسی از سوی مدیر شرکت، فقط برای خود مدیر صادر شده بود.
رییس پلیس فتا همدان افزود: با انجام اقدامات فنی و بکارگیری شگردهای خاص، متهم شناسایی و با اخذ دستور مقام قضایی طی عملیات غافلگیرانه ای دستگیر و تمامی دستگاه های رایانه ای وی جمع آوری شد.

سرهنگ امینی تصریح کرد: تمامی دستگاه های رایانه ای متهم توسط کارشناسان فنی این پلیس بررسی و مشخص شد برای هک وب سایت این شرکت، از چندین نرم افزار هک استفاده کرده است.

وی گفت: متهم پس از رویارویی با ادله و مستندات انکار ناپذیر رایانه ای، به بزه انتسابی اقرار و برای سیر مراحل قانونی همراه پرونده تشکیلی به مراجع قضایی معرفی شد.
رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات استان همدان در پایان بیان داشت : هرگونه دسترسی غیر مجاز به اطلاعات شخصی دیگران و یا هک کردن سایت های افراد و شرکت ها تحت هر عنوانی جرم تلقی می شود و پلیس در صورت مواجهه با چنین مواردی با مجرمان به شدت برخورد خواهد کرد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!