0

هکری که اکانت کلش اف کلنز دوستش را هک کرد

دسته بندی ها : فضای مجازی 17 مهر 1394 مدیر سایبرلا 889 بازدید
پلیس فتا کرمانشاه عامل هک و کلاهبرداری از کاربر کلش آف کلنز را شناسایی و دستگیر کرد.

رئیس پلیس فتای کرمانشاه با اعلام این خبر گفت:با مراجعه یکی از شهروندان با مبنی بر این که مشخصات حساب کاربری در بازی “کلش اف کلنز”  توسط شخصی ناشناس هک و id  وی  که درمرحله بالایی قرار داشت به سرقت رفته است خواستار رسیدگی پرونده شد.

سرهنگ “علی شفیعی” افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از یکی سری تحقیقات گسترده در فضای سایبر با استفاده از روش های پیچیده و کار پلیسی فرد هکر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی ها و در مواجهه با مستندات دیجیتالی به دست آمده به جرم خود اعتراف و اظهار داشت؛ دوست شاکی می باشم و چون نام اکانت و یک سری اطلاعات برای بازیابی رمز را در اختیار داشتم ابتدا رمز را به دست آوردم و پس از ورود، جیمیل بازی را سرقت و آن را به مبلغ 1.700.000 به یکی دیگر از دوستانم فروختم.

رئیس پلیس فتا خاطر نشان کرد: افراد زیادی به این بازی آنلاین روی  آورده اند و بیشتر وقت خود را به جای این که صرف خانواده و یا تفریحات سالم بکنند صرف این بازی می نمایند که مخاطرات روحی و جسمی فراوانی در پی دارد.

وی در خاتمه گفت:مجرمان از این قضیه سوءاستفاده کرده و اقدام به هک و  فروش اکانت بازی می نمایند لذا از افراد درخواست دارم در حفاظت از رمز و اکانت خود مراقبت بیشتری به عمل آورند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    16 + پانزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!