0

همسایه مزاحم شبکه اجتماعی دستگیر شد

دسته بندی ها : شبکه های اجتماعی, مزاحمت اینترنتی 22 دی 1395 مدیر سایبرلا 919 بازدید
 رئیس پلیس فتای استان همدان گفت: فردی که از طریق شبکه‌های اجتماعی اقدام به مزاحمت اینترنتی کرده بود، توسط کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی استان همدان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: ‌سرهنگ امینی‌ در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان همدانی مبنی بر مزاحمت اینترنتی در شبکه اجتماعی، شناسایی عامل یا عاملان مزاحمت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد شخصی در یکی از شبکه‌های اجتماعی به صورت مکرر برای شاکیه ایجاد مزاحمت می‌نماید و با ارسال تصاویر مستهجن باعث تنش در زندگی شخصی ایشان شده است .

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان این پلیس با عنایت به حساسیت موضوع  نسبت به پیگیری موضوع مطروحه اقدام‌ و با پی جویی‌های فنی و پلیسی،‌ متهم، ‌شناسایی و با هماهنگی دستور مقام محترم قضایی، دستگیر شد.

سرهنگ امینی گفت: متهم که همسایه شاکیه بود، بدواً منکر بزه ارتکابی بوده و سعی در کتمان حقیقت داشت که با ارائه مستندات علمی لب به اعتراف گشوده و صراحتاً به موضوع مزاحمت‌ اقرار و هدف خود از این عمل را لجاجت با خانواده ‌شاکیه اعلام داشت.

رئیس پلیس فتا همدان به شهروندان هشدار داد: شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه ابزاری مفید و در عین حال خطرناک می‌باشند که حضور ناآگاهانه و بدون رعایت اصول ایمنی کاربران در این فضا، آسیب‌های فراوانی به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: شهروندان در نظر داشته باشند، از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن اطلاعات محرمانه در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتی‌که شخصی برای آن‌ها مزاحمت ایجاد می کند از ادامه ارتباط و پاسخ‌گویی اجتناب ورزیده و مکالمه را ادامه ندهند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!