0

همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی / تقدیر از دکتر سیده مریم اعتماد

همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی

همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی امروز آغاز شد. رئیس دانشگاه صدا و سیما, تبلیغات بازرگانی را صنعت فروش ایده و رؤیا‌ها توصیف کرد و گفت: توجه به فرآیند تولید و پخش پیام‌های بازرگانی که در پربیینده‌ترین زمان‌ها پخش می‌شود و اثرگذاری زیادی بر مخاطب دارد، ضروری است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شهاب اسفندیاری در آیین افتتاحیه این همایش گفت: تبلیغات بازرگانی با توجه به اهمیت اثرگذاری آن بر مخاطب، نباید تنها تحت نظارت معاونت اداری و مالی اداره شود بلکه باید در حد یک معاونت برنامه‌ساز برای آن اهمیت قائل شد.

وی با تأکید بر اینکه در دوران ریاست آقای دکتر علی عسکری بر رسانه ملی انضباط شدید مالی بر بودجه صدا و سیما حاکم است. وی تصریح کرد: نیاز است در الگوها، مدیریت و سیاست گذاری برای پخش پیام‌های بازرگانی در رسانه ملی تغییراتی ایجاد شود، زیرا نشر ایده و معنا در زندگی مخاطبان دخیل است.

در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از آقایان دکتر محسن اسماعیلی ، دکتر سیده مریم اعتماد ، دکتر ستار زرکلام ، سیدحسین شریف الدین، و سیدمحمد حسین میرهاشمی به عنوان نویسندگان مقالات برتر، از شش عنوان کتاب تولید شده در خصوص رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی نیز رونمایی شد.

دکتر سیده مریم اعتماد (وکیل پایه یک دادگستری و مدیر حقوقی موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات برهان) به همراه دکتر ستار زرکلام , دو مقاله در این همایش ارائه نموده اند. استادان و پژوهشگران سراسر کشور نیز بیش از ۱۲۰ عنوان مقاله علمی به دبیرخانه همایش ارسال کرده اند که با توجه به داوری انجام شده مقالات منتخب همزمان با همایش در شماره‌های ویژه نشریات علمی دانشگاه صداوسیما منتشر می شود و کتاب چکیده مقالات همایش نیز چاپ خواهد شد.

بازتاب این رویداد در رسانه های کشور:

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانزده − هشت =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!