همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی / تقدیر از دکتر سیده مریم اعتماد
همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی امروز آغاز شد. رئیس دانشگاه صدا و سیما, تبلیغات بازرگانی را صنعت فروش ایده و رؤیاها توصیف کرد و گفت: توجه به فرآیند تولید و پخش پیامهای بازرگانی که در پربییندهترین زمانها پخش میشود و اثرگذاری زیادی بر مخاطب دارد، ضروری است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شهاب اسفندیاری در آیین افتتاحیه این همایش گفت: تبلیغات بازرگانی با توجه به اهمیت اثرگذاری آن بر مخاطب، نباید تنها تحت نظارت معاونت اداری و مالی اداره شود بلکه باید در حد یک معاونت برنامهساز برای آن اهمیت قائل شد.
وی با تأکید بر اینکه در دوران ریاست آقای دکتر علی عسکری بر رسانه ملی انضباط شدید مالی بر بودجه صدا و سیما حاکم است. وی تصریح کرد: نیاز است در الگوها، مدیریت و سیاست گذاری برای پخش پیامهای بازرگانی در رسانه ملی تغییراتی ایجاد شود، زیرا نشر ایده و معنا در زندگی مخاطبان دخیل است.
در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از آقایان دکتر محسن اسماعیلی ، دکتر سیده مریم اعتماد ، دکتر ستار زرکلام ، سیدحسین شریف الدین، و سیدمحمد حسین میرهاشمی به عنوان نویسندگان مقالات برتر، از شش عنوان کتاب تولید شده در خصوص رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی نیز رونمایی شد.
دکتر سیده مریم اعتماد (وکیل پایه یک دادگستری و مدیر حقوقی موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات برهان) به همراه دکتر ستار زرکلام , دو مقاله در این همایش ارائه نموده اند. استادان و پژوهشگران سراسر کشور نیز بیش از ۱۲۰ عنوان مقاله علمی به دبیرخانه همایش ارسال کرده اند که با توجه به داوری انجام شده مقالات منتخب همزمان با همایش در شمارههای ویژه نشریات علمی دانشگاه صداوسیما منتشر می شود و کتاب چکیده مقالات همایش نیز چاپ خواهد شد.
بازتاب این رویداد در رسانه های کشور:
رئیس دانشگاه صدا و سیما : تبلیغات بازرگانی نیازمند تغییرات الگوواره (خبرگزاری صدا و سیما)
اهمیت تبلیغات بازرگانی در سطح تولیدات نمایشی است (دانشگاه صدا و سیما)
برپایی نخستین همایش علمی «رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی» (خبرگزاری مهر)
تناسبی بین انقلاب اسلامی و تبلیغات رایج وجود ندارد (ایسنا)
نخستین همایش علمی رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی (خبرگزاری ایرنا)
تبلیغات جزء جداییناپذیر رادیو و تلویزیون است (خبرگزاری ایرنا)
رئیس دانشگاه صدا و سیما: نباید صرفا نگاه تجاری و اقتصادی به تبلیغات بازرگانی داشته باشیم (تسنیم)
همایش علمی سانه ملی و تبلیغات بازرگانی آغاز به کار کرد (باشگاه خبرنگاران جوان)
اهمیت تبلیغات بازرگانی در سطح تولیدات نمایشی است (شبکه خبر)
اهمیت تبلیغات بازرگانی در سطح تولیدات نمایشی است (پایگاه اطلاع رسانی صداو سیما)
نظرات کاربران