0

همایش بین ‌المللی فضای مجازی پاک برگزار می‌شود

دسته بندی ها : اخلاق فناوری اطلاعات, رویدادها 16 اسفند 1394 مدیر سایبرلا 906 بازدید
دومین همایش بین‌المللی «فضای مجازی پاک» در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.
مهر: این همایش که با هدف ایجاد جریان مناسب تعاملی و هم‌افزایی فکری و فرهنگی برای رسیدن به فضای مجازی پاک در اسفندماه ۱۳۹۴ برگزار ‌می‌شود، بررسی فرصت‌ها، چالش‌ها و آسیب‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی فضای مجازی را از جمله مهم‌ترین اهداف خود اعلام کرده است.
دکترین فضای مجازی پاک و افق‌های آینده، حفظ، تحکیم و صیانت از نهاد خانواده در فضای مجازی، فناوری‌های سلامت فضای مجازی (فناوری درخدمت فضای مجازی پاک)، آسیب‌های فضای مجازی و نحوه تأمین سلامت فضای مجازی، امر به معروف و نهی از منکر و قول سدید در فضای مجازی، نقش رسانه‌ها، اپراتورهای مخابراتی، سمن ها، صنعت و مردم در سلامت فضای مجازی، اوقات فراغت، تفریح و سرگرمی مجازی پاک و راه‌حل‌های جهانی و بین المللی به کار برده شده در تأمین سلامت فضای مجازی از جمله محورهای این همایش هستند.
در این همایش چهره‌هایی چون دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، حجه الاسلام دکتر سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه شهید بهشتی و دکتر علیرضا طالب پور رئیس پژوهشکده فضای مجازی دانشگاه شهید بهشتی و جمعی از فعالان این حوزه حضور خواهند داشت.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!