0

هشدار پلیس فتا پایتخت در خصوص فیشینگ تلفنی

دسته بندی ها : فیشینگ و جعل درگاه بانکی 6 خرداد 1399 مدیر سایبرلا 841 بازدید
سرهنگ داوود معظمی گودرزی, پلیس فتا تهران

رئیس پلیس فتا پایتخت ضمن اشاره به روند انتشار بدافزار‌ها و جرایم سایبری در فضای مجازی گفت: مجرمان در فیشینگ تلفنی تلاش می‌کنند به اطلاعات بانکی شما دست یابد.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی گفت: مجرمان فضای مجازی با تکنیک‌های مهندسی اجتماعی اقدام به سرقت اطلاعات کاربران و برداشت‌های غیرمجاز از حساب‌های بانکی طعمه هایشان می‌کنند.

مجرمان در فیشینگ تلفنی سعی می کنند تا با تماس تلفنی به اطلاعات بانکی شما دست یابند.

سرپرست پلیس فتا فاتب با اشاره به روند انتشار بدافزار‌ها در فضای مجازی گفت: مجرمان در فیشینگ تلفنی تلاش می‌کنند به اطلاعات بانکی شما دست یابد.

وی ادامه داد: هکر‌ها در این روش از طریق تلفن با طعمه‌های خود ارتباط برقرار می‌کنند و ضمن اینکه خود را نماینده بانک, شرکت معتبر و یا سازمانی که شما می‌شناسید معرفی می‌کنند از شما می‌خواهند جهت دریافت جایزه اطلاعات بانکی خود را در اختیارشان قرار دهید.

این مقام ارشد انتظامی گفت: برای واریز هر گونه وجه به حساب شما اعم از جایزه, پاداش و مزایا نیازی به اعلام رمز بانکی شما نخواهد بود. برای مقابله با هکر‌ها و حملات فیشینگ این نکته را فراموش نکنید.

منبع:پایگاه خبری پلیس

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    12 + 13 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!