نمونه قرارداد فروش نرم افزار آماده (خرید پکیج نرم افزاری)

نمونه قرارداد فروش نرم افزار آماده

نمونه قرارداد فروش نرم افزار های آماده, یکی از قراردادهای پرکاربرد در زمینه برنامه نویسی و صنعت نرم افزار است. برای این منظور در ادامه این مطلب, یک نمونه قرارداد فروش پکیج های نرم افزاری آماده را مشاهده خواهید کرد.

این قرارداد در کارگروه بسته های نرم افزاری کمیسیون نرم افزار سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران تهیه گردیده است و پس از تصویب هیات مدیره، توسط شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای ابلاغ گردیده است.

در این قرارداد مواردی همچون کپی رایت نرم افزار, کیفیت ارایه خدمات, نحوه پشتیبان گیری و غیره پوشش داده شده است و شورای انتظامی سازمان نظام صنفی به عنوان داور مرضی الطرفین معرفی شده است.

برای دانلود نمونه قرارداد فروش نرم افزارهای آماده بر روی لینک زیر کلیک کنید

نمونه قرارداد فروش نرم افزار آماده

این قرارداد در هفت ماده تنظیم شده است و مواردی از قبیل حق امتیاز با کپی رایت نرم افزار پرداخته و خدمات نصب و راه اندازی نرم افزار, و همچنین پاسخگویی به درخواست های مشتری و خدمات پشتیبانی نرم افزار را جزو تعهدات برنامه نویس ذکر نموده است.

پرسش و پاسخ و مشاوره حقوقی در مورد قرارداد های نرم افزاری | اینجا کلیک کنید