0

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال موازی با نمایشگاه کتاب نیست

دسته بندی ها : مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد 12 اردیبهشت 1395 مدیر سایبرلا 1013 بازدید

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران اظهارات رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال مبنی‌بر برگزاری همزمان نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، موازی با نمایشگاه کتاب تهران را رد کرد.

سایبرلا (CYBERLAW) به نقل از مهر: نشست خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ظهر امروز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس این دوره از نمایشگاه کتاب تهران، امیر مسعود شهرام‌نیا قائم مقام و معاون اجرایی نمایشگاه، محمدرضا توکل صدیق مدیر کمیته ناشران داخلی و دبیر شورای برنامه‌ریزی تشکل‌های نشر، همایون امیرزاده رئیس کمیته نظارت و ارزشیابی نمایشگاه و حسین صفری مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه امسال در محل شهر آفتاب در تهران برگزار شد.

در این نشست خبری امیرمسعود شهرام‌نیا قائم مقام و معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران در پاسخ به سوال مهر مبنی‌بر اینکه به رغم اظهارات رئیس نمایشگاه کتاب تهران در خصوص برگزارنشدن هرگونه نمایشگاهی هم عرض با نمایشگاه امسال کتاب تهران، اما امسال شاهد برگزاری نهمین نمایشگاه سراسری رسانه‌های دیجیتال همزمان با نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب هستیم، گفت: پیشنهاد برگزاری مستقل نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال امسال از سوی مرکز فناوری و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد در شورای نمایشگاه کتاب تهران مطرح شد اما از آنجا که مطابق مصوبه شورای سیاستگذاری هیچ نمایشگاهی همزمان با نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب برگزار نخواهد شد، ما تنها پذیرفتیم که یک سالن به بخش کتاب‌های دیجیتال در نمایشگاه امسال اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: در واقع ما کتاب‌های دیجیتال را از آنجا که مرتبط با حوزه کتاب هستند، به رسمیت شناختیم و در همین جهت در حاشیه نمایشگاه کتاب تهران، سالنی برای عرضه این نوع کتابها تدارک دیده شده است. بدیهی است فعالیت این بخش از نمایشگاه کتاب تهران به معنای برگزاری مستقل نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نیست و موازی با این نمایشگاه هم عمل نخواهد کرد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده − 11 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!