0

نظر رئیس سازمان پدافند غیرعامل درباره "تلگرام" چیست؟

دسته بندی ها : فضای مجازی 8 آبان 1394 مدیر سایبرلا 806 بازدید

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به نرم‌افزار تلگرام، گفت: فضای تلگرام امروزه هم یک فرصت و هم یک تهدید است.

سردار غلامرضا جلالی امروز در حاشیه دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی در گفت‌و گو با خبرنگاران در خصوص نرم‌افزار تلگرام و موضوع فیلتر شدن آن گفت:‌ فضای تلگرام امروزه هم یک فرصت و هم یک تهدید است.

وی ادامه داد: فرصت آن این است که همه از آن استفاده می‌کنند و اطلاع‌رسانی‌ها انجام می‌شود ولی تهدیدات آن هم فردی و هم اجتماعی است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل بیان کرد: تهدیدات‌های فردی این است که شما یک سری اطلاعات شخصی را روی این شبکه می‌گذارید که ذخیره آن در کشور نیست و در اختیار کسانی است که این شبکه را اداره می‌کنند.

جلالی گفت: تهدیدات اجتماعی هم این است که در واقع مردم کشور توسط صاحب شبکه در موضوعات مختلف سازماندهی می‌شوند و افکار آنها توسط صاحبان این شبکه اداره می‌شود و ذهنیت‌سازی‌ صورت می‌گیرد.

وی افزود: این به دست گرفتن افکار به گونه‌ای تهدید آفرین است و می‌توانند در شرایط مختلف از آن استفاده کرده و بهره‌برداری خود را داشته باشند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل تاکید کرد: باید در این زمینه یک سری تمهیدات حکومتی، دولتی، فردی و اجتماعی اندیشیده شود که بتوانیم از این نرم‌افزار به نحو مطلوب استفاده کنیم.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!