0

دستگیری عامل نشر اکاذیب بر علیه یک شرکت بوشهری در شبکه اجتماعی موبایلی

رئیس پلیس فتای بوشهر از شناسایی یک نفر عامل نشر اکاذیب در فضای مجازی که اقدام به هتک حیثیت یک شرکت خصوصی نموده بود خبر داد.

سایبرلا (CYBERLAW) به نقل از پلیس فتا: سرهنگ “داریوش پورسعید” در تشریح خبر فوق گفت: فردی با در دست داشتن شکوائیه ای خود را مدیر یک شرکت خصوصی معرفی و  اظهارداشت: مدتی است در شبکه های اجتماعی موبایلی خبری کذب و خلاف واقع در خصوص خودم و همکارانم منتشر که موجب هتک حیثیت شرکت گردیده است.

وی  اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم سایبری ضمن تشکیل تیم عملیاتی وارد عمل شده و تحقیقات علمی و تخصصی خود را آغاز نمودند.
وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان اداره مبارزه با جرایم سایبری فردی به عنوان عامل انتشار  شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی به پلیس فتا فراخوانده شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم که خانم جوانی بود در ابتدا منکر ارتکاب هرگونه جرمی شد اما با توجه به شواهد و قرائن و مستندات گردآوری شده در اداره مبارزه این پلیس به انتشار مطالب ذکر شده اعتراف نمود و انگیزه خود را انتقام  جویی از صاحب شرکت و نارضایتی از خدمات ارائه شده آن شرکت، پس از درگیری که بین آنها بوجود آمده بود عنوان نمود.

گفتنی است؛ متهم  که از کرده خود نادم و پشیمان بود به همراه پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا انتقال داده شد.
سرهنگ پورسعید اظهارداشت: شهروندان باید سعی کنند فرصت های مثبت فضای مجازی را شناخته و از آن در مسیر صحیح استفاده نمایند و دقت لازم داشته باشند این  فضای گسترده محل مناسبی برای انتقام جویی های شخصی نمی باشد.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر در پایان وظیفه ذاتی پلیس فتا را ایجاد محیطی امن و آرام در فضای مجازی دانست و خاطرنشان ساخت: ارسال هرگونه پیام توهین آمیز در فضای مجازی به افراد جرم محسوب شده و قانون با  ارسال کننده آن برخورد خواهد کرد

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!