0

مواظب کلاهبرداران تلفنی باشید

برداشت غیرمجاز پول از طریق دستگاه خودپرداز

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مردم مواظب کلاهبرداران تلفنی و اینترنتی باشند و با جدی گرفتن هشدارها در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت و گوی روز یکشنبه گفت: کلاهبرداران تلفنی با چرب زبانی و جلب اعتماد و اطمینان، افراد را به پای دستگاه های عابر بانک کشانده و با شیوه و شگردی خاص حساب بانکی آنان را خالی می کنند.
وی به دستگیری 10 نفر از کلاهبرداران تلفنی و کارت به کارت در یکی از استان های مرکزی کشور توسط پلیس فتا زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در پی شکوائیه فردی مبنی بر کلاهبرداری از طریق برنده شدن در برنامه زنده رادیویی با حضور مسئولان کشوری و برداشت وجه از حساب بانکی نامبرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا زنجان قرار گرفت.
آدینه لو افزود: تحقیقات و بررسی‌های مقدماتی، نشان داد کلاهبرداران تلفنی این پرونده از طریق تماس تلفنی با شهروند مورد نظر خود را مجری برنامه زنده رادیویی معرفی کرده و با اظهار اینکه شما برنده جایزه در مسابقه شده‌ اید اقدام به کلاهبرداری کرده بودند.
رئیس پلیس فتا استان زنجان افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی، محل اختفای متهمان را در یکی از استانهای مرکزی شناسایی و با اخذ نیابت قضایی، آنها را دستگیر کردند.
آدینه لو افزود: در این عملیات، 45 قطعه سیم کارت و پوکه سیم کارت، 9 دستگاه گوشی تلفن همراه، 20 قطعه کارت بانکی ، 16گرم هروئین،40 سوت مواد مخدر شیشه و پنج قبضه انواع قداره و چاقو از محل اختفای این کلاهبرداران تلفنی کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه در این ارتباط 10 متهم دستگیر و با تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند از کسانی که به این طریق مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند خواست به پلیس آگاهی محل سکونت خود مراجعه کنند.
آدینه لو همچنین از عموم مردم خواست در صورت مواجهه با چنین افرادی، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیس 110گزارش و از رفتن به پای دستگاه عابر بانک ها اجتناب کنند.
ایرنا
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک × چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!