0

رگولاتوری: مهلت اعتبار پروانه های رگولاتوری تمدید شد

رگولاتوری Regulation - تنظیم مقررات - سایبرلا

براساس مصوبه ۳۰۳ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، دارندگان پروانه‌های ارایه خدمات عمومی انتقال داده‌ها از طریق ارتباطات ماهواره‌ای (SAP)، ارایه خدمات مخابراتی ارتباطات همراه بین‌المللی ماهواره‌ای (GMPCS) و انتقال داده مبتنی بر فناوری بی‌سیم ثابت (FWA) تا ۳۱ تیرماه، می‌توانند اعتبار پروانه خود را تمدید کنند.

کمیسیون تنظیم مقررات با توجه به آثار محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، مهلت قانونی برای تمدید اعتبار تمامی مجوزها (شامل تاییدیه و مهلت درخواست یا اقدام)، پروانه‌های رگولاتوری و تعرفه‌های مدت‌دار که اعتبار آنها به پایان رسیده است را تا ۳۰ آذرماه تعیین کرد. این مهلت قانونی برای پروانه‌های SAP،GMPCS و FWA صرفاً تا پایان تیرماه سال جاری است.
بر همین اساس دارندگان تمامی پروانه‌ها می‌توانند تا پایان آذرماه بدون مراجعه به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای تمدید اعتبار، در چارچوب پروانه خود فعالیت کنند.

منبع: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    13 + 7 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!