0

بیمه مرکزی شرکت های بیمه ای را از همکاری با بیمه دات کام منع کرد

ممنوعیت قانونی, تحریم, فیلترینگ, پلمپ

 بیمه مرکزی در نامه‌ای رسمی به شرکت های بیمه ای، آنها را از همکاری با بیمه دات کام (شرکت آریا پرداز رایکا) منع کرد.

بیمه دات کام جزو شرکت‌هایی بود که بیمه مرکزی دهم فروردین ماه به دلیل ارائه تخفیف‌هایی بیشتر از سقف مجاز به آنها اخطار داده بود حال این رگولاتور بیمه‌ای در نامه‌ای دیگر شرکت‌های بیمه را به دلیل نداشتن مجوز فعالیت کارگزاری برخط از همکاری با بیمه دات کام منع کرده است.

در این نامه بیمه مرکزی، شرکت‌های سهامی بیمه ایران،آسیا، البرز، دانا، معلم، پارسیان، کار آفرین،رازی، سینا، ملت، دی، سامان، نوین، میهن، پاسارگاد، کوثر، ما، آرمان، تعاون، سرمد، تجارت نو، حکمت صبا، امید آسماری،حافظ، خاورمیانه، باران و کلیه شعبه نمایندگان و کارگزاران را از همکاری با شرکت آریا پرداز رایکا(بیمه دات‌کام) منع کرده است.

در این نامه آمده است: «نظر به اینکه این شرکت علی‌رغم مهلت‌های تعیین شده نسبت به اخذ پروانه کارگزاری برخط و تطبیق شرایط با مقررات مربوطه اقدام نکرده است. لذا با عنایت به مغایرت فعالیت آن با قوانین و مقررات مربوطه، مقتضی است دستور فرمایید از هرگونه همکاری شعب و نمایندگان تابعه با شرکت مذکور جلوگیری به‌عمل آید. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه همکاری فعالان صنعت بیمه با این شرکت و عرضه بیمه نامه از طریق بیمه دات کام بر اساس مقررات اقدام متناسب انجام خواهد شد.»

در این نامه محمدجواد آقاجری، مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه‌ای بیمه مرکزی کلیه شرکت‌های بیمه‌ای، را از همکاری با شرکت آریا پرداز رایکا یا همان بیمه دات‌کام منع کرده است.

منبع: پیوست

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!