0

ممنوعیت پرداخت پاداش استخری توسط شرکت های بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای - شرکت هرمی - سایبرلا

بنابر ابلاغ مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت به شرکت های بازاریابی شبکه ای، مطابق با آیین نامه اجرایی چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر افراد صنفی در فضای مجازی و بازاریابی شبکه ای پرداخت هرگونه وجه و پاداش خارج از سطوح محدود و تأیید شده تحت عناوین پاداش استخری، حجمی و …. ممنوع و بر خلاف آیین نامه مذکور می باشد.

بدیهی است مسئولیت هرگونه معرفی طرح سوددهی خارج از مقررات آیین نامه، برعهده شرکت و بازاریابان متخلف می باشد.

لازم به ذکر است با توجه به بند (۴) ماده (۹) آیین نامه اجرایی مواد (۲)، (۱۲) و تبصره ماده (۸۷) قانون نظام صنفی و همچنین بند (۴) مصوبه مورخ ۴/۶/۹۹ کمیته نظارت بر عملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای و کسب و کارهای مجازی، پرداخت حق کمیسیون و پاداش با توجه به شرح وظایف بازاریاب ها تا ۳ سطح (با قابلیت تعدیل سطوح) محدود شده است.

منبع: ایران هشدار

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفت + 10 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!