سعید چلندری با اشاره به بروز برخی مشکلات برای رانندگان تاکسی فرودگاه حضرت امام (ره) اظهار کرد: در بازدید معاون دادستانی از فرودگاه امام (ره) مشکلات رانندگان تاکسی فرودگاه امام مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: بر این اساس با دستور معاون دادستانی، مکانی در شعاع ۸۰۰ متری فرودگاه امام مشخص شده است تا رانندگان تاکسی اینترنتی تپسی و اسنپ از آن برای سرویس دهی به مسافران استفاده کنند.
وی با بیان این که “با شرکتهای مذکور جلسه هماهنگی نهایی را طی هفته جاری برگزار میکنیم”، افزود: نظر شهر فرودگاهی امام (ره) هم همین بود که مکانی برای رانندگان تاکسی های اینترنتی تپسی و اسنپ مشخص شود تا مانع فعالیت رانندگان تاکسی فرودگاه نشوند که ساعت ها در نوبت برای انجام یک سرویس هستند.
سرپرست شهر فرودگاهی امام همچنین با یادآوری این که نرم افزار تاکسی فرودگاه امام توسط یک شرکت دانش بنیان ایرانی طراحی شده است، اضافه کرد: فرودگاه امام، اولین فرودگاه کشور است که به چنین نرم افزاری مجهز میشود؛ این نرم افزار از اپ تپسی و اسنپ کارایی بیشتری داشته و بسیار کاربردی است.
چلندری بیان کرد: مسافران در زمان ورود به سالن فرودگاه امام (ره) میتوانند این نرم افزار کاربردی را روی تلفن های همراه خود نصب کنند و از خدمات آن استفاده کنند.
منبع: تسنیم
مطلب مرتبط: توضیح فرودگاه امام: تاکسی های اینترنتی از پارکینگ ۳ مسافرگیری کنند
نظرات کاربران