0

مقابله با قماربازی آنلاین در فضای سایبری

رئیس پلیس فتای استان ایلام از برخورد این پلیس با سایت‌های غیرمجاز که در فضای سایبری اقدام به قماربازی آنلاین نموده خبر داد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرگرد جمالی در این خصوص گفت: سودجویان و کلاهبرداران اینترنتی برای کسب درآمد نامشروع و جذب مشتریان و روی به ترویج قماربازی آنلاین آورده و با شگردهای گوناگون مانند پولدار شدن در کمترین زمان بدون هیچ‌گونه فعالیت خاصی کاربران ره به عضویت در سایت‌ها تشویق می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در این نوع سایت‌ها و بازی‌ها در ابتدا و مراحل ابتدایی اتفاق خاصی نمی‌افتد اما بعد از پشت سر گذاشتن مراحل اولیه و زمانی که کاربر جذب این بازی‌ها شد بحث اصلی یعنی پیشنهادهای مالی و جابه‌جایی آن بین کاربران آغاز می‌شود و بازیکنان برای ادامه مراحل مجبور به پرداخت هزینه‌هایی خواهند شد و از اینجا به بعد بحث کلاهبرداری‌ها و ضررهای مالی پیش می‌آید.

رئیس پلیس فتا ایلام در ادامه بیان کرد: پلیس فتا با رصد 24 ساعته خود با گردانندگان چنین سایت‌هایی که اقدام به کلاهبرداری و قماربازی آنلاین می‌کنند برخورد می‌کند که در همین راستا در طرحی که به صورت سراسری در کل کشور اجرا شد این پلیس توانست با تعداد زیادی از این وب‌سایت‌ها برخورد قانونی کند و تعدادی هم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه یکی از روش‌های پیشگیری آگاهسازی در بین کاربران  به خصوص نسل نوجوان و جوان است، افزود در این راستا مهم‌ترین نقش بر عهده والدین است که باید با تشریح مخاطرات و تبعات عضویت در این‌گونه سایت‌ها ماهیت آن‌ها را برای فرزندان خود بازگو کنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!