0

مقابله اینستاگرام با انتشار عکس های مستهجن

دسته بندی ها : انتشار محتوای مبتذل و مستهجن 28 فروردین 1394 مدیر سایبرلا 1130 بازدید

مدیران شبکه اجتماعی اینستاگرام هم به جمع سایت‌ها و شبکه‌هایی پیوستند که قصد دارند به طور جدی با هرزه نگاری اینترنتی مقابله کنند.

به گزارش فارس به نقل از تک اسماش، اینستاگرام دستورالعمل‌های خود را در این زمینه به روز کرده و تصریح کرده که تصاویری که با این دستورالعملها مطابقت نداشته باشند را پاک خواهد کرد.

در بخشی از بیانیه اینستاگرام در این زمینه آمده است: ما می دانیم که برخی اوقات افراد می خواهند تصاویر برهنه هنری یا خلاقانه‌ای را به اشتراک بگذارند، اما به دلایل مختلف اجازه انتشار تصاویر برهنه را در اینستاگرام نخواهیم داد.

این تصمیم عکس ها، ویدیوها و برخی محتوای طراحی شده به صورت دیجیتال را در برمی‌گیرد. بر این اساس انتشار تصاویر هرزه نگارانه در اینستگرام به طور کامل ممنوع شده و تنها انتشار عکس های نقاشی‌ها و مجسمه های برهنه ممکن خواهد بود.

علاوه بر این کاربران اینستگرام حق نخواهند داشت تصاویر و ویدیوهای برهنه یا نیمه برهنه کودکانشان را منتشر کنند. علت این امر حفظ امنیت بچه های کم سن و سال عنوان شده است، زیرا حتی اگر این تصاویر با نیت خوبی منتشر شوند ممکن است از سوی دیگران مورد سوءاستفاده قرار بگیرند. پیش از این فیس بوک، توییتر، پینترست و گوگل پلاس سیاست های مشابهی را اتخاذ کرده بودند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!