معرفی کتاب حقوق علائم تجاری
معرفی کتاب حقوق علائم تجاری
نویسنده: حسن میرحسینی
ناشر: میزان، 1390
آنچه در این کتاب می خوانید:
نویسنده در این کتاب با توجه به قانون ثبت اختراعات، طرح¬های صنعتی و علائم تجاری سال١٣٨۶، معاهدات ماهوی و شکلی مرتبط مانند کنوانسیون پاریس، موافقت نامه جنبه های تجاری حقوق مالکیت معنوی(تریپس)، موافقت نامه و پروتکل مادرید و قوانین ملی برخی از کشورها به بررسی علائم غیر قابل ثبت، فرآیند ثبت علامت تجاری، حقوق ناشی از ثبت علامت تجاری و زوال آن ونهایتا نقض حقوق ناشی از ثبت علامت تجاری و ضمانت اجرای آن پرداخته است.
مخاطبین کتاب:
این کتاب از آنجائیکه مسئله علامت تجاری و ثبت آن و علامت های غیرقابل ثبت را در قوانین موضوعه ایران و موافقتنامه های بین المللی مورد بررسی قرار داده است، مطالعه آن علاوه بر دانشجویان و دانش آموختگان حقوق برای صاحبان علامت تجاری و کسانی که متقاضی ثبت علامت هستند، مفید خواهد بود.
نظرات کاربران