0

معاون پارلمانی وزیر ارتباطات عنوان کرد: درآمد ICT کشور ۳۵ هزار میلیارد تومان است

دسته بندی ها : فناوری اطلاعات 13 اسفند 1394 مدیر سایبرلا 863 بازدید
معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات افزایش سهم اقتصاد ICT استان‌ها را در گرو همت نیروهای جوان و توانمند بیان کرد و گفت: با افزایش بهره‌‌وری در حوزه ICT، سهم فناوری اطلاعات افزایش می‌یابد.
مرتضی براری در همایش رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال با سرمایه‌گذاری در حوزه ICT با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری درباره اهمیت حوزه فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی و اینکه اگر بنده رهبر نبودم حتماً رئیس حوزه فضای مجازی در کشور می‌شدم، اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله در این حوزه وجود نیروی انسانی در استان‌هاست.
وی گفت: برای افزایش بهره‌و‌ری در حوزه ICT باید هزینه مبادله کاهش یافته و در همین جهت خدمات دولت همراه و دولت الکترونیک بایستی گسترش یابد.
او با اشاره به اینکه در حال حاضر سهم  ارتباطات 60 درصد است، ابراز کرد: در آینده این موضوع اثبات خواهد شد که سهم  ارتباطات به زیر 20 درصد و سهم فناوری اطلاعات به بالای 80 درصد خواهد رسید.
براری اظهارکرد: درآمد کشور در حوزه ICT بالغ بر 35 هزار میلیارد تومان است.
منبع: تسنیم
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    8 + هفده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!