0

صفحات مجازی «میلاد حاتمی» به دستور مقام قضائی از دسترس خارج شد

دسته بندی ها : قمار و شرط بندی 8 شهریور 1400 کارشناس سایبرلا 354 بازدید
ممنوعیت قانونی, تحریم, فیلترینگ, پلمپ

صفحات مجازی “میلاد حاتم آبادی فراهانی” معروف به “میلاد حاتمی” از اعضای اصلی شبکه قمار خارج از کشور از دسترس خارج شد.

در پی بازداشت و از دسترسی خارج شدن صفحات مجازی میلاد حاتمی، مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری، بیانیه ای صادر کرده است که مشروح آن در ادامه می آید.

بیانیه مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری

بسمه تعالی

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّمَا الْخَمْرُ وَالْمَیْسِرُ وَالْأَنْصَابُ وَالْأَزْلَامُ رِجْسٌ مِنْ عَمَلِ الشَّیْطَانِ فَاجْتَنِبُوهُ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ

(سوره مائده آیه ۹۰)

ای کسانی که ایمان آورده اید! شراب و قمار و بت ها و ازلام (نوعی بخت آزمائی)، پلید و از عمل شیطان است، از آنها دوری کنید تا رستگار شوید!

به اطلاع ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی می‌رساند، با عنایات خداوند متعال و توجهات خاصه حضرت ولیعصر عجل الله فرجه، صفحات مجازی “میلاد حاتم آبادی فراهانی” معروف به “میلاد حاتمی” از اعضای اصلی شبکه قمار خارج از کشور از دسترس خارج گردید.

لازم به ذکر است نامبرده نیز به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، توهین به مقدسات اسلامی، روابط نامشروع، نشر محتوای مبتذل و مستهجن در فضای مجازی و تجاهر به فسق، دعوت مردم به ویژه نوجوانان و جوانان به فساد و فحشاء، عضویت در شبکه سازمان‌یافته قمار، کلاهبرداری و پولشویی و کسب در آمد از محل نامشروع در بازداشت نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

مردم شریف ایران اسلامی آگاه باشند بر اساس مستندات به دست آمده و اعترافات صریح عوامل دستگیر شده شبکه قمار، جوانان و نوجوانان هدف اصلی کلاهبرداری این شبکه فاسد هستند؛ به نحوی که با تبلیغ و دروغ پردازی یک شبه پولدار شدن و به تصویر کشیدن زندگی اشرافی و لاکچری، در پی فریب جوانان و نوجوانان و غارت اندوخته و سرمایه زندگی آنها هستند. در همین زمینه شکایات متعددی توسط مالباختگان این شبکه فساد به مراجع قضایی واصل گردیده است که در اسرع وقت به آنها رسیدگی خواهد شد.

در پایان به دیگر اعضای شبکه فاسد قمار خارج از کشور هشدار داده می شود اقدامات آنها اعم از کلاهبرداری و پولشویی، تلاش جهت ابتذال فرهنگی و فروپاشی اخلاقی جامعه و… از دید تیزبین نهادهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران پنهان نخواهند ماند و به زودی این افراد دستگیر و تحویل مراجع قانونی خواهند گردید.

والعاقبه للمتقین

منبع: گرداب

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شش − 5 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!