0

مسئولان اجرایی اعلام کردند: فرصت دو روزه برای رزرو حضور در نمایشگاه الکامپ

دسته بندی ها : فضای مجازی 28 مهر 1395 مدیر سایبرلا 347 بازدید
علاقه‌مندانی که از شرکت در مرحله نخست پیش ثبت‌نام نمایشگاه الکامپ جا ماندند، دو روز دیگر فرصت یافتند.
تسنیم: شرکت‌های علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه الکامپ بیست‌و‌دوم که از مرحله نخست پیش ثبت‌نام جاماندند، از اول آبان تا پایان وقت اداری روز بعد از آن، به مدت دو روز مهلت دارند تا نسبت به ثبت‌نام رزرو از طریق وب‌سایت Iran-elecomp.com اقدام کنند.
ثبت تقاضای بیش از دو برابر ظرفیت در مرحله پیش ثبت‌نام بیست‌ودومین نمایشگاه الکامپ نشان از اهمیت این رویداد در نظر فعالان حوزه ICT دارد.
کمیته اجرایی این نمایشگاه با توجه به این استقبال، فرصت دو روزه دیگری را برای شرکت‌های علاقه‌مند به حضور در بیست‌و‌دومین نمایشگاه الکامپ که در موعد تعیین شده موفق به انجام پیش ثبت‌نام نشدند، در نظر گرفته است.
مسئولان اجرایی گفته‌اند با توجه به تقاضای بیش از ظرفیت موجود، کمیته برگزاری هیچ تعهدی نسبت به متقاضیان ثبت‌نام رزرو ندارد و تنها در صورت لغو درخواست‌های پیش ثبت‌نام و وجود فضا درباره جانمایی این متقاضیان جدید اقدام خواهد کرد.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج − 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!