0

مزاحم و هتاک انتقام‌جو شبکه اجتماعی دستگیر شد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت‌: فردی که با انتشار شماره موبایل یکی از شهروندان در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مجازی و درج مطالب غیراخلاقی در کنار آن موجبات آبروریزی و مزاحمت وی را فراهم نموده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایبرلا به نقل از  پلیس فتا‌، در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر دریافت مکرر تماس‌ها و پیامک‌های توهین‌آمیز به وی بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات و اقدامات تخصصی مشخص گردید فردی ناشناس شماره همراه شاکی را در یکی از گروه‌های غیر اخلاقی درشبکه اجتماعی به همراه مطالب غیراخلاقی درج نموده لذا شناسایی گرداننده آن صفحه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم به هویت رسول.غ 29 ساله شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم پس از اعتراف صریح به بزه ارتکابی، عنوان نمود مدتی پیش با آن دختر در یکی از شبکه‌های اجتماعی مجازی آشنا شدم و به صورت مجازی با یکدیگر رابطه داشتیم تا اینکه با یکدیگر اختلاف پیدا کرده و به قصد انتقام جویی شماره موبایل وی را به همراه مطالب غیراخلاقی و خلاف واقع در گروه‌های مختلف شبکه اجتماعی ارسال نمودم.

سرهنگ مرتضوی در پایان به جهت پیشگیری از چنین اتفاقاتی به کاربران شبکه‌های اجتماعی توصیه کرد ارتباط برقرار کردن با افراد غریبه در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد که دنیای واقعی و آینده زندگی ما را تحت تاثیر قرار دهد لذا در صورت استفاده و ورود به این فضا، کاربران به جز اقوام و دوستان نزدیک خود با فرد دیگری ارتباط برقرار نکنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    16 + سیزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!