0

رانندگی تاکسی اینترنتی تا مزاحمت در شبکه های اجتماعی

دسته بندی ها : فضای مجازی 8 آذر 1398 مدیر سایبرلا 455 بازدید

رییس پلیس فتا استان لرستان ازشناسایی یک راننده تاکسی اینترنتی که برای مسافران بصورت ناشناس در فضای مجازی مزاحمت ایجاد می کرد، خبر داد و گفت : متهم جهت سیر مراحل قانونی پرونده اش به مقامات ذی صلاح تحویل داده شد .

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ آرش ابراهیمی رئیس پلیس فتا استان لرستان، در تشریح این خبر گفت: خانوم جوانی که خود را شاغل یکی از ارگان های دولتی معرفی می کرد ضمن مراجعه به پلیس فتا اعلام داشت شخصی ناشناس از طریق شبکه های اجتماعی تلگرام برای وی مزاحمت های ایجاد می کند.

سرهنگ ابراهیمی ادامه داد : با بررسی های بعمل آمده از طریق محتوی مطالب ارسال شده برای شاکیه مشخص شده که شخص مزاحم آشنایی کافی با وی نداشته و صرفا از مکان های که شاکی تردد دارد ، مطلع می باشد.

رییس پلیس فتا لرستان گفت: با پیگیری کارشناسان پلیس فتا شخص مزاحم شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد، متهم در بازجویی های اولیه منکر هرگونه مزاحمت برای خانوم جوان شد اما زمانی در برابر ادله مستحکم پلیس فتا قرار گرفت لب به اعتراف گشود و هدف و انگیزه خود را سرگرمی عنوان کرد.

سرهنگ ابراهیمی گفت: متاسفانه دسترسی رانندگان به شماره همراه مسافران در برخی از اپلیکیشن های درخواست تاکسی اینترنتی در سنوات گذشته نیز مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

این مقام مسئول گفت: شهروندان حتی الامکان از اپلیکیشن هایی استفاده نمایند که دارای شماره اختصاصی بوده و شماره همراه مسافران را در اختیار رانندگان قرار نمی دهند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    7 + 11 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!