0

مزاحمت اینترنتی همسر از طریق شبکه اجتماعی موبایلی واتس آپ

سرپرست پلیس فتای استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که با ارسال پیام در شبکه های اجتماعی واتس آپ اقدام به تهدید و ایجاد مزاحمت نموده بود توسط این پلیس خبر داد.

پلیس فتا: سرهنگ “حمیدرضا انصاری” سرپرست پلیس فتا استان بوشهر تصریح کرد: پلیس فتا استان بوشهر در پی شکایت خانم جوانی مبنی بر ایجاد مزاحمت و توهین و تهدید همسرش از طریق ارسال پیام در شبکه های اجتماعی موبایلی واتس آپ به خودش و خانواده اش بلافاصله تیم تحقیقاتی تشکیل و وارد عمل شد.

وی افزود: در بررسی های انجام شده توسط کارآگاهان مبارزه با جرائم سایبری مشخص شد؛ همسر وی که در حال حاضر بطور جداگانه زندگی می کنند و قصد طلاق دارند با ارسال پیام هایی توهین آمیز حاوی تهمت و افترا به اعضای خانواده اش،  وی را تهدید به انتشار عکس های خصوصی اش در فضای مجازی نموده است.
سرپرست پلیس فتا استان بوشهر اظهارداشت: کاراگاهان این پلیس با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله مستندات مربوطه جمع آوری، متهم ضمن هماهنگی با مقام قضایی به این پلیس فراخوانده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در وهله اول منکر هرگونه جرمی شد اما پس از ارائه شواهد و مستندات لب به اعتراف گشود و عنوان داشت: قبول دارم پیامهایی از طریق شبکه اجتماعی واتس آپ به برادر همسرم و خانواده اش فرستاده ام ولی قصد هیچگونه تهدید یا توهینی به هیچکدام از آنها ندارم و به خاطر منصرف کردن همسرم از طلاق  این عبارات را به کار برده ام در حال حاضر نیز از کرده خود نادم و پشیمانم.
سرهنگ حمیدرضا انصاری  افزود: پرونده تکمیل شده به همراه متهم جهت سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذیصلاح داده شد.

سرپرست پلیس فتا استان بوشهر در پایان خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه فضای مجازی و استفاده از اینترنت فرصت مناسبی جهت استفاده صحیح در راستای ارتقاء علم و دانش بوده، اما متأسفانه برخی از افراد از این فضا برای انتقام و تهدید استفاده میکنند که پلیس فتا با این افراد مبارزه و سعی دارد محیط فضای مجازی را برای هرگونه فعالیت صحیح و مثبتی امن و آرام نگه دارد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    8 + سیزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!