0

مدیر کانال تلگرامی مستهجن به دام افتاد

دسته بندی ها : فضای مجازی 24 اسفند 1395 مدیر سایبرلا 307 بازدید

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از دستگیری مدیر کانال های تلگرامی در استان گلستان خبر داد و گفت: متهم از طریق راه اندازی دو کانال به انتشار انواع تصاویر و متن‌های مستهجن اقدام می‌کرده است.

به گزارش میزان، وی گفت: این فرد با تحریک و ترغیب افراد به منظور دستیابی به محتویات مستهجن از طریق راه اندازی و مدیریت دو کانال در شبکه اجتماعی تلگرام به انتشار انواع ویدئو و تصویر و متنهای مستهجن اقدام کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان اضافه کرد: با توجه به محتویات پرونده و مستندات ارائه شده و همچنین تحقیقات فنی پلیس تولید و تبادل اطلاعات و اقاریر مقرون به واقع متهم، بزه‌های انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شد و قرار جلب به دادرسی صادر گردیده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 + چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!