0

مدیرعامل رنوپارس: در قرارداد جدید روی فروش و پس از فروش نیز نظارت داریم

دسته بندی ها : فضای مجازی 14 اسفند 1394 مدیر سایبرلا 454 بازدید

در حاشیه سومین همایش بین المللی صنعت خودرو مدیرعامل شرکت رنوپارس از امضای قریب‌الوقوع قرارداد جدید شرکت رنو و سایپا در آینده نزدیک خبر داد.

عصرخودرو: پیمان کارگر مدیرعامل شرکت رنوپارس گفت:”اکثریت عمده سهم این قرارداد در اختیار رنو فرانسه است و ظرف چند هفته آینده و تا قبل نوروز امضا خواهد شد.”

وی که از بیان جزییات خودداری می‌کرد گفت:”در بخش تولید، فروش و پس از فروش کار اساسی شده و دست رنو بازتر خواهد شد تا استانداردهای رنو نه‌تنها در بخش تولید بلکه در فروش و خدمات پس از فروش نیز اعمال شود.”

پیمان کارگر در پاسخ به این سوال که باوجود سهم عمده رنو در قرارداد قریب‌الوقوع چرا وزیر صنعت و معدن و تجارت همچنان از شراکت ۵۰-۵۰ با خارجی‌ها صحبت می‌کند گفت:”بحث وزیر درباره شرکت‌هایی است که تازه می‌خواهند به ایران بیایند. وضعیت ما با شرکت‌های تازه‌وارد به ایران فرق می‌کند. ما در ایران حضور داشته‌ایم و اکنون می‌خواهیم وارد فازهای جدید شویم.”

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار + 14 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!