0

چرا مخابرات پیامک‌های تبلیغاتی تلفن همراه را حذف نمی‌کند؟!

دسته بندی ها : فضای مجازی 29 شهریور 1394 مدیر سایبرلا 1223 بازدید

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سخنگوی شرکت مخابرات نوشت: مشترکان اپراتور تلفن همراه در صورت تمایل به درخواست پیامک‌های انبوه، پیامکی به شماره ۸۹۹۹ ارسال کنند.

داوود زارعیان با انداختن توپ به زمین کاربران، با اشاره به ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی اظهار کرد: اکثر مشترکان پیامک‌هایی که به درخواست خودشان ارسال می‌شود با پیامک‌های انبوه ارسالی برای مشترکان اشتباه می‌گیرند، به همین منظور باز ارسال پیامک‌های تبلیغاتی ناراضی هستند.

وی افزود: سه نوع پیامک داریم که دسته اول پیامکی که فرد برای فرد دیگری ارسال می‌کند و دسته دوم پیامک‌های مانند بانک‌ها و … است که از یک مرکز برای تعدادی مشترکان به درخواست خودشان ارسال می‌شود و دسته سوم پیامک‌های انبوه یا پیامک‌هایی که بدون اراده مشترک از یک مرکز برای تعداد زیادی از مشترکان ارسال می‌شود.

زارعیان در ادامه در خصوص ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و کسر هزینه از شارژ مشترکان تصریح کرد: ارسال پیامک‌های بدون اجازه مشترک رایگان است و تنها پیامک‌های ارزش افزوده در صورتی که مشترک تایید کند هزینه آن ها از شارژ مشترک کسر می‌شود لذا در صورتی که بدون درخواست مشترک برای ارسال پیامک، هزینه‌ای کم شود، می‌تواند با شماره ۹۹۹۰ تماس بگیرد تا از ادامه کار جلوگیری شود.

وی در پایان با اشاره به حذف پیامک‌های تبلیغاتی مشترکان گفت: در شرکت ارتباطات سیار حدود ۱۳ تا ۱۴ درصد مشترکان حذف پیامک‌ها را به سامانه ۹۹۹۰ اعلام کردند اما مشترکان نیز می توانند پیامکی به شماره ۸۹۹۹ ارسال و درخواست عدم ارسال پیامک‌های تبلیغاتی خود را عنوان کنند.

{این در حالی است که کاربران پس از ارسال درخواست به ۸۹۹۹ همچنان با پیامک های تبلیغاتی دست به گریبانند!}

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!