0

جریمه میلیونی برای قاچاقچی ماینر در قزوین

دسته بندی ها : ارز دیجیتالی - کریپتوکارنسی 13 آبان 1399 کارشناس سایبرلا 537 بازدید
ماینر, بیت کوین, استخراج رمز ارز, سایبرلا

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: عامل قاچاق ماینر در استان به پرداخت ۲۱۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

هوشنگ محمدی با اعلام این خبر، افزود: در پی ارسال گزارشی از اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مبنی بر کشف و ضبط ۱۱ دستگاه انواع ماینر، پرونده‌ای به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز قزوین ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: قاضی شعبه رسیدگی کننده پس از احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت ۲۱۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

محمدی با اشاره به پرونده‌های رسیدگی شده در سال جاری، افزود: از ابتدای امسال بیش از پنج هزار و ۴۳۵ پرونده تخلف کالا و خدمات در استان مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفان، ۴۳۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال محکوم شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تصریح کرد: چهار هزار و ۵۳۹ مورد از این پرونده‌ها در حوزه کالا و خدمات،۴۵۳ پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز و ۴۴۳ پرونده در حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است.

ماینر به دستگاهی اطلاق می‌شود که برای استخراج ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع: ایلنا

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شش + هفت =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!