0

هیچ یک از سایت های همسریابی مجوز ندارند

آدرس سایت اینترنتی, امنیت فضای مجازی, وکیل جرایم فضای سایبری تهران

سرهنگ عبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران با اشاره به فعالیت پلیس فتا در این منطقه اظهار داشت: فضای مجازی یکی از حوزه های حساس و تأثیر گذار در جامعه محسوب می شود.وی افزود: باید در حوزه فضای مجازی نظارت دقیق و موثر انجام شود در غیر این صورت ضربات جبران ناپذیر و فراوانی را به جامعه و قشرهای مختلف وارد خواهد کرد.

سرهنگ ناظری با تأکید بر فرصت ها و تهدیدهای موجود در عرصه فضای مجازی گفت: در حوزه فضای مجازی تهدیدات و فرصت هایی وجود دارد که باید مورد شناسایی و بررسی قرار گیرد. وی اضافه کرد: حتی اگر یک جوان در حوزه فضای مجازی و اینترنت دچار انحرافات اخلاقی و اعتقادی شود برای ما دردآور است، به همین خاطر نیازمند نظارت دقیق و جدی در این حوزه هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران آموزش نحوه حضور و استفاده از اینترنت و فضای مجازی را یک امر ضروری و مهم قلمداد کرد و گفت: قطعا حضور در فضای مجازی نیازمند آموزش دقیق و موثر است، به همین خاطر باید علاقه مندان به این حوزه بویژه جوانان و نوجوانان ابتدا آموزش های لازم را فراگرفته و سپس وارد این عرصه شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت برخی سایت ها به عنوان سایت همسریابی تأکید کرد: باید جوانان و فعالان حوزه مجازی به این نکته توجه داشته باشند که تاکنون هیچ گونه مجوزی به هیچ سایتی با عنوان سایت همسریابی داده نشده و باید جوانان مراقب فعالیت سودجویان باشند.

وی با اشاره به هوشیاری پلیس در برخورد با سودجویان در عرصه فضای مجازی اظهار داشت: پلیس سایبری با تمام توان و ظرفیت در برابر مجرمان و سودجویان در حوزه فضای مجازی خواهد ایستاد و عرصه را بر آنان تنگ خواهد کرد.

منبع : فارس

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    8 + بیست =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!