0

مجوز برگزاری الکامپ بیست و یکم به سازمان نصر کشور واگذار شد

دسته بندی ها : رویدادها, سازمان نظام صنفی رایانه ای 11 شهریور 1394 مدیر سایبرلا 1086 بازدید

 به گزارش روابط عمومی سازمان نصر کشور، ناصرعلی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با اعلام این خبر ابراز خوشحالی کرد و افزود: جهت برگزاری نمایشگاهی شایسته صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات با سازمان توسعه تجارت وزارت صنعت، معدن و تجارت وارد مذاکره شدیم و پس از برگزاری جلسات متعدد و با همراهی آقای اسفهبدی، رئیس شرکت سهامی نمایشگاه ها مجوز برگزاری نمایشگاه الکامپ بیست و یکم به نام سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور صادر شد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، افزود: برگزاری نمایشگاهی به دور از حاشیه و شفاف چه از نظر مالی و چه از نظر اجرایی جزو مطالبات و از جمله حقوق صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات است.
سعادت با تاکید بر اینکه الکامپ ویترین صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات است و باید مسیر رشد و توسعه این صنعت را هموار کند، افزود: قصد داریم نمایشگاهی باشکوه و با حضور حداکثری اعضای صنف برگزار کنیم نمایشگاهی شایسته و متناسب با فضای پساتحریم در صنعت فاوای کشور که پتانسیل ها و توانمندی های ما را به خوبی نمایش دهد.
رئیس سازمان نظام صنفی کشور با یادآوری این نکته که سازمان برگزاری کننده نمایشگاه بیست و یکم الکامپ است نه مجری آن، گفت: همانطور که همیشه تاکید کردم سازمان قصد ندارد مجری نمایشگاه باشد در واقع سازمان هیچ گاه به دنبال نفع و کسب سود نبوده و نیست بلکه سازمان به عنوان یک برگزار کننده بر روند برگزاری نمایشگاه نظارت می کند.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!