0

مانور مشترک سایبری آمریکا و انگلیس

مانور مشترک سایبری آمریکا و انگلیس در مورد حملات سایبری به بانک‌ها برگزار شد.

جورج آزبرن (George Osborne)، رییس خزانه‌ی انگلیس، گفت: «ما برای حوادث سایبری به بخش مالی تمرین می‌کنیم و خود را برای مقابله با این تهدیدات آماده می‌سازیم. ما با شرکای خود در آمریکا به‌منظور بهبود همکاری‌های سایبری، فعالیت می‌کنیم.» وی ادامه داد: «امنیت ملی یک اولویت برای دولت است که شامل فضای سایبر نیز می‌شود.»

سایبربان: هدف اصلی از برگزاری این مانور، آمادگی مراکز مالی و بانکی دو شهر نیویورک و لندن در برابر حملات سایبری بود. از اهداف دیگر آن می‌توان به چگونگی به اشتراک‌گذاری اطلاعات میان مراکز مالی نام برد.

نهادهای آمریکایی شرکت‌کننده در این مانور، شورای امنیت ملی کاخ سفید، وزارت خزانه‌داری، وزارت امنیت داخلی، پلیس فدرال، تعدادی از بانک‌های مهم آمریکا در نیویورک و شیکاگو و تعدادی دیگر از بانک‌هایی که نامشان فاش نشده است بودند.

همچنین نهادهای انگلیسی شرکت‌کننده عبارت بودند از: اداره‌ی امنیت سایبر و تضمین اطلاعات، سازمان جرائم انگلستان، بانک انگلیس و برخی نهادهای اطلاعاتی و مؤسسات مالی این کشور.

البته خبر دقیقی مبنی بر اینکه کدام‌یک از کشورها در این مانور به پیروزی رسیدند، منتشر نشده است.

آمریکا و انگلیس مدعی هستند در سال‌های اخیر شرکت‌های مالی این دو کشور هدف حملات سایبری متعددی واقع شده‌اند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار − دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!