0

امضای قرارداد توسعه میدان کرنج با کنسرسیوم انگلیسی پرگس

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: قرارداد توسعه میدان کرنج با کنسرسیوم انگلیسی پرگس نهایی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی کاردر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در کنگره راهبردی نفت و نیرو طی سخنرانی با موضوع «فضای کسب و کار شرکت ملی نفت ایران از استراتژی تا عملکرد» گفت: قرارداد توسعه میدان کرنج با کنسرسیوم انگلیسی پرگس نهایی شده است.

وی افزود: توسعه سه میدان دیگر را در دست بررسی داریم؛ به این منظور با سه شرکت خارجی در حال مذاکره هستیم و طی دو هفته آینده در مورد آنها که قرار است در قالب قراردادهای IPC امضا شوند، اطلاع رسانی می کنیم.

وی افزود: کاهش سهم حاکمیت و حرکت آن به بخش کارفرمایی و همچنین تغییر ساختار کارفرمایی و توسعه و افزایش هر چه بیشتر برون سپاری و خصوصی سازی در صنعت نفت از جمله رویکردهای محوری شرکت ملی نفت ایران است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از عقد یک قرارداد و برگزاری ۸ مناقصه در اجرای طرح های نگهداشت و افزایش توان تولید میادین نفتی خبر داد و گفت: اسناد سایر طرح های توسعه ای و افزایش توان تولید نیز در حال نهایی شدن است.

عرضه اوراق منفعت بزودی در بورس

وی همچنین درباره منبع تامین مالی طرح ها توضیح داد: برای تامین مالی این پروژه ها، منابع طراحی و نهایی شده است و با همکاری بورس، مدل اوراق منفعت را طراحی کردیم که طی دو تا سه هفته آینده در بازار بورس عرضه می شود.

وی تاکید کرد: اجازه نمی دهیم که خدشه ای به توسعه صنعت نفت وارد شود و امیدواریم جامعه علمی و دانشگاهی ، ما را در این مسیر همراهی کنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهارده − پنج =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!