0

قرارداد توسعه فولاد هرمزگان امضاء شد

دسته بندی ها : فضای مجازی 8 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 451 بازدید

امیرمسعود هراتیان مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در حاشیه مراسم انعقاد این قرارداد با گروه SMS تصریح کرد: با اجرایی شدن این قرارداد که در قالب فاینانس است، ظرفیت کنونی فولاد هرمزگان از 1.5 میلیون تن به 3 میلیون تن تختال در سال خواهد رسید.

به گزارش ماین‌نیوز، هراتیان که با هیات همراه رئیس جمهوری در ایتالیا حضور دارد، به تشریح ظرفیت‌ها و طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان برای سرمایه‌گذاران و تجار ایتالیایی پرداخت و بیان داشت: با توجه به شرایط مثبت و امیدبخشی که پس از توافق هسته‌ای بوجود آمده و همچنین توجه ویژه‌ای که دولت تدبیر و امید به توسعه سواحل خلیج فارس و توسعه صنعت فولاد در استان هرمزگان دارد، به زودی شاهد آن خواهیم بود که این استان به عنوان قطب اول فولاد کشور با ایجاد ظرفیت تولید 10 میلیون تن در سال معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران خارجی بخش معدن و صنایع معدنی به خصوص فولاد توجه ویژه‌ای به این منطقه دارند، افزود: شرکت فولاد هرمزگان با دارا بودن تکنولوژی جدید و همچنین قرارگرفتن در سواحل خلیج فارس بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری است.

هراتیان گفت: با توجه به نیاز بازار خارجی و داخلی به محصولات ویژه تولیدی فولاد هرمزگان و توانایی این شرکت در تولید محصولات ویژه علاقه‌مندی خاصی از طرف خریداران داخلی و خارجی برای تختال‌های فولاد هرمزگان وجود دارد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: با اجرای طرح توسعه، در زمان طراحی، ساخت و نصب تجهیزات و به خصوص در زمان بهره‌برداری علاوه بر افزایش ظرفیت تولید فولاد کشور و اشتغال پایدار مناسب، نقش این شرکت در تحقق تولید 55 میلیون تن فولاد مهمتر می‌شود.

هراتیان ضمن قدردانی از اهتمام رئیس جمهوری و هیات دولت برای سرعت بخشیدن به توسعه و پیشرفت کشور، از حمایت‌های مدیرعامل و مدیران شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای توسعه فولاد هرمزگان قدردانی و تشکر کرد.

وی همچنین به نقش تلاش و کوشش کارکنان این شرکت نیز اشاره کرد و پیشرفت و کسب جایگاه شایسته برای فولاد هرمزگان را مرهون همت بلند نیروی انسانی این کارخانه دانست.

شرکت فولاد هرمزگان به عنوان پیشرفته‌ترین کارخانه فولادی کشور، با ظرفیت 1.5 میلیون تن تختال در سال، در فاصله 4 کیلومتری از سواحل خلیج فارس و 13 کیلومتری غرب بندرعباس قرار دارد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج × 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!