0

قرارداد ایرباس‌ها در مرحله اخذ مجوز شورای‌ اقتصاد

دسته بندی ها : فضای مجازی 16 اسفند 1394 مدیر سایبرلا 488 بازدید

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره قرارداد خرید ایرباس‌ها گفت: ایران‌ایر یک شرکت دولتی است و باید موافقت‌های شورای اقتصاد را در این‌باره اخذ کند البته توافقات ضمنی انجام شده است اما از لحاظ مستندات در حال تکمیل مدارک هستند.

مقصود اسعدی سامانی‌ با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران (ایرشوی 2016) در روزهای 26 تا 29 آبان 95 در جزیره کیش اظهار داشت: این نمایشگاه پس از سال‌ها تحریم صنعت حمل‌ونقل هوایی برگزار می‌شود و تولیدکنندگان صنایع هوایی داخلی در کنار بزرگترین تولیدکنندگان و سازندگان هواپیما در دنیا از جمله ایرباس و کمپانی‌های بزرگ ‌قطعه‌ساز، تجهیزات هوانوردی و فرودگاهی، محصولات خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند.
به گزارش فارس سخنگوی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران با بیان اینکه این نمایشگاه هر 2 سال یک بار برگزار می‌شود، گفت: تاکنون هفت دوره از این نمایشگاه برگزار شده است و در شرایط پس از برجام، ‌یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت به شمار می‌رود.
اسعدی سامانی اظهار داشت: با توجه به برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس هوانوردی تهران 2016 و استقبال کمپانی‌های هواپیمایی‌ساز، بیمه‌ها و بانک‌های بین‌المللی و ایرلاین‌های خارجی، پیش‌بینی می‌شود در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران نیز شاهد حضور پررنگ شرکت‌های بزرگ سازنده هواپیما و تجهیزات وابسته و تجهیزات فرودگاهی و ناوبری دنیا باشیم.
وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای شرکت‌های داخلی و نیز کمپانی‌ها و عرضه‌کنندگان هواپیما در دنیا است تا با ارائه انواع هواپیما نیاز شرکـت‌های هواپیمایی را تأمین و به بازار عرضه کنند ضمن آنکه تولیدکنندگان و صنعت‌گران هوایی ایران نیز با ارائه توانمندی‌های خود، نسبت به بازاریابی در سطح جهانی اقدام کنند‌.
دبیر انجمن شرکت‌‌های هواپیمایی همچنین درباره سرنوشت قرارداد خرید ایرباس‌ها، گفت: فعلاً ایران‌ایر در حال برگزاری جلسات است و هنوز این قرارداد نهایی نشده است‌‌. اسعدی سامانی بیان کرد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یک شرکت دولتی است و باید موافقت‌های شورای اقتصاد را در این‌باره اخذ کند البته توافقات ضمنی انجام شده است اما از لحاظ مستندات در حال تکمیل مدارک هستند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نه − دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!