0

انعقاد قرارداد امنیتی بلک بری با وزارت دفاع آمریکا

دسته بندی ها : امنیت اطلاعات, جنگ سایبری, فضای سایبر 18 خرداد 1395 مدیر سایبرلا 782 بازدید

اگرچه بلک‌بری در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند شهرت فراوان دارد، ولی این مسئله باعث نمی‌شود تا شرکت کانادایی در دیگر زمینه‌ها گام برندارد.

موبنا: شرکت بلک‌بری با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد قرارداد یک ساله را به یک شرکت غیرنظامی آمریکایی که سرویس‌های امنیتی را برای پنتاگون عرضه می‌کند، منعقد کرده است.

این قرارداد با «آژانس حفاظت نیروی پنتاگون» منعقد شده است و بر اساس آن بلک‌بری وظیفه پوشش‌دهی کلیه پیام‌های هشدار دهنده داخلی و خارجی، ارایه خدمات پیام‌رسانی و انتشار اطلاعیه‌های اورژانسی را برعهده دارد.

این آژانس آمریکایی یک شرکت غیرنظامی محسوب می‌شود که وظیفه تامین امنیت در سیستم داخلی وزارت دفاع آمریکا یا همان پنتاگون را برعهده دارد که این خدمات امنیتی برای کارمندان و بازدیدکنندگان پنتاگون ارایه می‌شود. آژانس مذکور همچنین وظیفه دارد امنیت ساختمان‌ها و بخش‌های فیزیکی وزارت دفاع آمریکا را هم برقرار کند.

بر اساس این قرارداد مقرر شده است که شرکت بلک‌بری خدمات خود را برای ۳۷ هزار کارمند پنتاگون در ساختمان‌های مختلف آن ارایه دهد.

بلک‌بری جزییات مربوط به قرارداد خود با وزارت دفاع آمریکا را منتشر نکرد و توضیح داد که این قرارداد تا سال ۲۰۲۰ میلادی تمدید می‌شود. این شرکت کانادایی که کم‌کم خود را از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند حذف می‌کند، در نظر دارد به صورت ویژه خدمات امنیتی موبایلی ارایه دهد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!