0

کلاهبرداری فیشینگ در تلگرام به بهانه فروش نرم افزار ردیاب

فیشینگ - سرقت اطلاعات کارت بانکی - سابرلا

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران خبر داد: فیشینگ کار حرفه ای با شگرد فروش نرم افزار ردیاب در تلگرام شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حاجعلی صالحی رئیس پلیس فتا غرب استان تهران در تشریح این خبر گفت: پیرو شکایت یکی از شهروندان در این پلیس فتا و ارائه دستور قضایی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب وی، موضوع موردبررسی قرار گرفت که در تحقیقات اولیه شاکی بیان داشت دریکی از کانال‌های تلگرامی اقدام به خرید یک نرم افزار ردیاب نمودم که خریدم ناموفق بوده و درنهایت منجر به تخلیه حسابم شد.

سرهنگ صالحی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با پیگیری و انجام اقدامات فنی و تخصصی و با بکار گیری ابزارهای پلیسی موفق به شناسایی متهم دریکی از شهرستان‌های تابعه شدند که با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم در ابتدا منکر به اعمال مجرمانه خویش شده که پس از مشاهده مستندات و ادله دیجیتال جرم, در اظهارات خود عنوان کرد با همدستی یکی از دوستانم باش هویت معلوم اقدام به برداشت وجه از حساب‌های بانکی افراد می کردیم .

این مقام انتظامی تشریح کرد:پس از ثبت اظهارات متهم و تشکیل پرونده مقدماتی، متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای رسیدگی به جرائم رایانه ای تحویل داده شد.

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دوازده − 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!