0

عامل فروش داروی غیر مجاز در فضای مجازی دستگیر شد

رئیس پلیس فتای ایلام از دستگیری عامل فروش داروی غیر مجاز در فضای مجازی خبر داد.

پلیس فتا: سرگرد ” علی عباسی کسانی” با اعلام این خبر گفت: در پی رصدکارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی، صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام  شناسایی شد که در آن انواع دارو های غیر مجاز از جمله متادون به فروش می رسید.

وی افزود: با توجه به ممنوعیت فروش دارو در فضای مجازی، با  هماهنگی مراجع قضایی ، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی های لازم و تحقیقات فنی صورت گرفته توانستند عامل اصلی صفحه اینستاگرامی فروش داروی غیر مجاز را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرگرد عباسی کسانی یادآور شد:متهم پس از رویارویی با شواهد فنی به بزه خود اعتراف و انگیزه  خود را از فروش دارو  های غیر مجاز،  کسب دارمد در فضای مجازی عنوان داشت.
وی گفت: متهم در طی سه ماه فعالیت در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام میزان قابل توجهی ازدارو های غیر مجاز را به کاربران  فضای مجازی استان  فروخته است .

رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام به کلیه شهروندان عزیز استان توصیه کرد : هر گز به افرادی که در شبکه های اجتماعی اقدام به فروش دارو می کنند اعتماد نکنند چرا که اکثر دارو های عرضه شده  فاقد مجوز و یا تاریخ گذشته هستند  لذا حتما دارو های  مورد نیاز خود را از مراکز  فروش مجاز و مورد  تائید وزارت بهداشت  و  دارو خانه تهیه کنند.

سرگرد کسانی در پایان گفت: پلیس فتا آمادگی مقابله با جرایم رایانه ای را دارد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با جرایم رایانه ای مراتب را سریعاً به وب سایت پلیس فتا مراجعه یا با شماره تلفن های 65-2182361-084 تماس حاصل نمایند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1 × 5 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!