0

فروش اینترنتی حیوانات خانگی در فضای مجازی توسط دامپزشک قلابی

رئیس پلیس فتای گیلان از دستگیری دامپزشک قلابی داد که در فضای مجازی اقدام به فروش پرندگان و حیوانات خانگی می‌کرد، خبرداد.

سرهنگ ایرج محمدخانی اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی شخصی مبنی بر این‌که فردی با جعل نام او و درج آگهی فروش پرندگان و سایر حیوانات خانگی و معرفی خود به عنوان دامپزشک در سایت‌های معتبر تبلیغاتی از کاربران کلاهبرداری می‌کند، موضوع در دستورکار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحقیقات از شاکی پرونده و پی‌جویی‌های فنی‌و پلیسی، کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند کلاهبردار سایت‌های تبلیغاتی معتبر را که مردی 21 ساله اهل و ساکن رشت بود را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ محمدخانی با بیان این‌که با توجه به ادله دیجیتال کشف شده از متهم، به صراحت به بزه انتسابی و این‌که با جازدن خود به عنوان دامپزشک و جعل نام شاکی پرونده و درج آگهی فروش پرندگان و سایر حیوانات خانگی با قیمت مناسب در سایت‌های تبلیغاتی معتبر اقدام کرده، اعتراف نمود: با جلب اعتماد کاربران و با فریب 10 نفر از آنان حدود 30 میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فتا استان گیلان در پایان با بیان این‌که متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت معرفی و از آن طریق روانه زندان شد، به هموطنان توصیه‌کرد: پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت، از صحت کالا و خدمات ارائه شده اینترنتی به صورت حضوری اطمینان حاصل کنند و قبل از تحویل کالای فروخته شده خود از طریق درج آگهی فروش در سایت‌های معتبر، مجاز و مطمئن در ازای چک‌های رمز‌دار بانکی با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    17 − یازده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!