0

%90 افرادی که در فارکس فعالیت می کنند متضرر می شوند

دسته بندی ها : فارکس Forex 2 آبان 1394 مدیر سایبرلا 815 بازدید
مالباخته فارکس, ضرر و زیان در بورس, خسارت

معمولاً بانک های مرکزی، دولت ها و شرکت هایی که درگیر تجارت خارجی هستند؛ از فعال ترین شرکت کنندگان در بازار جهانی فارکس در سراسر دنیا می باشند. حجم تبادلاتی که این گونه مراکز انجام می دهند بسیار بزرگ تر از حجم یک « تریدر »ساده می باشد.

در این بخش می خواهیم به بررسی دلایل ضررکردن افراد در بازار جهانی فارکس تحت 3 عنوان عوامل روانی، گسترده بودن اطلاعات و عوامل تأثیر گذار در نرخ ارز و بازیگران فارکس، بپردازیم.

1 – عوامل روانی: آرزوی یک شب پول دار شدن و دسترسی آسان به اینترنت باعث می شود خیلی از افرادی که در این زمینه تخصص و مهارت کافی ندارند، وارد معاملات شده و ضرر کنند. در واقع این گونه افراد به خاطر تجربۀ کم و مسائلی از قبیل حرص و طمع و تبلیغات کاذبی که در این زمینه وجود دارد، اصول حاکم بر روند صعودی و نزولی شدن نرخ ارز را در نظر نگرفته و بازندۀ این بازی می شوند. می توان گفت این افراد به جای خرید و فروش منطقی دست به نوعی قمار می زنند.

2– گسترده بودن اطلاعات و عوامل تأثیر گذار در نرخ ارز: فرآیند صعود و نزول نرخ ارز در بازار جهانی به عوامل زیادی از قبیل مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و …. بستگی دارد. پس عواملی که بر نرخ ارز تأثیر گذار هستند متعدد می باشند. در واقع باید تیمی از متخصصان مجرب در این زمینه فعالیت کنند، چون صعود و نزول نرخ ارز در بازار جهانی به صورت لحظه ای می باشد. و خرید و فروش برای کسی که تازه در این بازار مشغول فعالیت شده است کاری ضرر آور می باشد. برخی از کارشناسان معتقد هستند بیش از 100 فاکتور در تعیین نرخ ارز دخالت دارد.

3– بازیگران فارکس: معمولاً بانک های مرکزی، دولت ها و شرکت هایی که درگیر تجارت خارجی هستند؛ از فعال ترین شرکت کنندگان در بازار جهانی فارکس در سراسر دنیا می باشند. حجم تبادلاتی که این گونه مراکز انجام می دهند بسیار بزرگ تر از حجم یک « تریدر »ساده می باشد. در نتیجه شخصی که می خواهد با این شرکت های چند ملیتی رقابت کند از پیش بازنده می باشد.

توجه: مطالب فوق در خصوص حالتی است که واقعاً معامله در بازار جهانی فارکس واقع شود و در فرضی که افراد سودجو به اسم فارکس کلاهبرداری می کنند اساساً معامله ای به صورت واقعی انجام نمی شود.

پرسش و پاسخ حقوقی در زمینه بازار فارکس | کلیک کنید

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پانزده + 15 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!