0

علی‌بابا رکورد فروش آنلاین روزانه را شکست

دسته بندی ها : فروشگاه اینترنتی 21 آبان 1394 مدیر سایبرلا 926 بازدید
فروشگاه آنلاین علی بابا - alibaba - سایبرلا

فروشگاه آنلاین علی‌بابا در مدت ۱۰ ساعت نزدیک به ۸ میلیارد دلار فروش داشته است.

دیجی کالا: فروشگاه آنلاین «علی‌بابا» که در زمینه‌ی تجارت الکترونیکی نام شناخته شده‌ای است، توانست رکورد بیشترین فروش در بین تمام فروشگاه‌های آنلاین در یک روز را بشکند.

شرکت چینی علی‌بابا امروز توانست در مدت ۱۰ ساعت نزدیک به ۸ میلیارد دلار فروش داشته باشد و به این ترتیب رکورد بیشترین فروش یک فروشگاه آنلاین را شکست. این شرکت تا ساعت ۹ صبح امروز به وقت کشور چین توانست به فروش ۵۰ میلیارد یوان (۷٫۸۶ میلیارد دلار) دست پیدا کند. شرکت علی‌بابا فروش ویژه‌ای را در سایت خودش آغاز کرده بود که از نیمه‌شب شروع شده و به همین دلیل تا اوایل صبح امروز به این رکورد شگفت‌انگیز دست‌پیدا کرده است.

دنیل ژانگ (Daniel Zhang) مدیر اجرایی این شرکت گفت: “کل دنیا در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) شاهد قدرت مصرف‌گرایی چینی‌ها بودند.”

با نگاهی به اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان تحقیقاتی comScore، فروش قطعات کامپیوتری در روز «سایبر ماندی»(Cyber Monday) سال ۲۰۱۴ کشور آمریکا در مدت پنج روز به ۶٫۵۶ میلیارد دلار رسیده است و به همین دلیل رکوردشکنی سایت علی‌بابا بسیار جلب توجه می‌کند.

شرکت علی‌بابا این فروش را در روزی به نام «روز مجردها» آغاز کرده است. از سال ۱۹۹۰ به بعد روز ۱۱ نوامبر در کشور چین به عنوان روز مجردها شناخته می‌شود. علی‌بابا از سال ۲۰۰۹ به بعد در این روز فروش‌های ویژه‌ای برگزار می‌کند و توانسته رکورد فروش در روز «بلک‌فرایدی» (Black Friday) را هم بشکند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، ۴۲٫۶ درصد فروش این فروشگاه در این روز موبایل و تبلت بوده است. سال گذشته محصولات شرکت شیائومی در این سایت با استقبال بسیار زیادی مواجه شدند و پس از آن محصولات شرکت‌های هوآوی، Haier و شرکت ژاپنی Uniqlo به فروش بالایی دست پیدا کردند. بسیاری از سازمان‌های تحقیقاتی اعلام کردند که در فروش ویژه‌ی امسال شرکت علی‌بابا هر نفر ۲۲ درصد بیشتر از سال گذشته خرید خواهد کرد.

کشور چین با داشتن ۶۶۸ میلیون کاربر اینترنت یکی از بزرگ‌ترین جمعیت خریداران آنلاین را شامل می‌شود.


نخست وزیر کشور چین یک ساعت پس از اینکه سایت علی‌بابا به این رکورد دست پیدا کرد، در تماسی تلفنی با مدیرعامل این سایت به او تبریک گفت.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!