0

“سعید کریم زاده” عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت شد

دسته بندی ها : شرکت ارتباطات زیرساخت 14 اردیبهشت 1399 کارشناس سایبرلا 476 بازدید

طی حکمی از سوی مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سعید کریم زاده به مدت دو سال به عضویت در هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شدند.

در این حکم آمده است:

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و با استناد به ماده 16 اساسنامه و صورتجلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت، به موجب این حکم جنابعالی را به مدت دو سال به سمت « عضو هیات مدیره شرکت زیرساخت» منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی و با جدیت و تلاش وافر، خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در چارچوب اساسنامه، ضوابط و مقررات مربوطه جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

کریم زاده از مدیران جوان حوزه ICT بوده که طی مدت 10 سال حضور مستمر در صنعت ارتباطات کشور در سمت های مختلف اجرایی و مدیریتی موفق به خدمت شده است .وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی مالی و مدیریت ریسک از دانشگاه تهران و مولف کتاب در حوزه بازار سرمایه است.

از جمله سوابق وی می توان به نایب رئیس هیأت مدیره شرکت ایرانیان تاورز، معاون مالی و سرمایه انسانی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل مدیرعامل شرکت رایتل اشاره کرد.

منبع: سیتنا

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!