0

بسته جبرانی خسارت قطع اینترنت به کاربران اینترنت ثابت تعلق نمی‌گیرد

دسته بندی ها : حقوق مصرف کننده 19 آبان 1401 کارشناس سایبرلا 207 بازدید
عیسی زارع پور, فناوری ارتباطات و اطلاعات

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که با اعلام بسته جبرانی در ازای مدت قطعی اینترنت موبایل، آیا بسته جبرانی برای اینترنت ثابت هم ارائه خواهد شد؟ گفت: اینترنت ثابت هیچ گاه قطع نبوده است. در این مدت اینترنت ثابت همیشه بدون محدودیت باز بوده است؛ البته به غیر از محدودیتی که آن دو پلتفرم (واتس آپ و اینستاگرام) داشته اند.

خبرنگار تاکید کرد که پس قرار نیست که برای اینترنت ثابت، بسته جبرانی در نظر گرفته شود؟

زارع پور گفت: خیر؛ زیرا در این مدت هیچ محدودیتی روی اینترنت ثابت وجود نداشته است.

پس از وقوع ناآرامی های اخیر در کشور که به اعمال محدودیت های اینترنتی برای کاربران این سرویس منجر شد، وزارت ارتباطات از پیش بینی بسته ای جبرانی برای مشترکان تلفن همراه خبر داد و اعلام کرد که به میزان قطعی اینترنت همراه،‌ بسته جبرانی از سوی اپراتورها ارائه خواهد شد.

این اظهار نظر وزیر ارتباطات در شرایطی است که در این مدت هم مشترکان همراه و هم مشترکان ثابت از اختلال و قطعی در سرویس اینترنت گلایه داشته اند.

منبع: فارس

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده + 19 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!