0

عامل نشر اکاذیب در شبکه اجتماعی دستگیر شد

دسته بندی ها : جرایم شبکه های اجتماعی, نشر اکاذیب 15 فروردین 1396 مدیر سایبرلا 1028 بازدید

رئیس پلیس فتا استان مرکزی از دستگیری فردی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز و خلاف واقع علیه تعدادی از مدیران یکی از شرکت‌های شهرستان اراک می‌کرد، خبرداد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرگرد مصطفی نوروزی در این باره گفت: ‌در پی دریافت شکایتی از نماینده حقوقی یکی از شرکت‌های شهرستان اراک مبنی بر این که فردی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز و خلاف واقع علیه تعدادی از مدیران شرکت مذکور کرده است؛ رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس فتا پس از هماهنگی با مراجع قضائی با انجام اقدامات فنی و همچنین استعلام از مراجع ذی‌ربط، سرانجام متهم را شناسایی کردند.

سرگرد نوروزی افزود: در تحقیق از متهم، وی بیان داشت که با استفاده از شبکه اجتماعی تلفن همراه و به انگیزه انتقاد از مدیران شرکت اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز و خلاف واقع علیه مدیران آن می‌کرده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت استفاده از شبکه‌های اجتماعی از درج هرگونه مطلبی بر علیه سازمان‌ها یا اشخاص حقیقی و حقوقی در فضای مجازی خودداری کرده و در صورت مشاهده این‌گونه مطالب از کپی‌برداری و نشر آن در سایر گروه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خودداری نمایند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یازده − 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!