0

صاحب خانه ای که در فضای مجازی نیز به دنبال اذیت مستاجر بود

رییس پلیس فتای استان کرمان از شناسایی یک صاحب خانه ای که در شبکه‌ی اجتماعی “بی تاک”به قصد آزار دادن شماره تلفن همراه خانم مستاجر را منتشر کرده بود، خبر داد.

پلیس فتا: سرهنگ کامبیز اسماعیلی گفت: در پی مراجعه‌ی خانمی به پلیس فتا و طرح شکایتی مبنی بر انتشار شماره تلفن و مشخصات فردی وی در شبکه‌ی اجتماعی بی تالک، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود:حدود سه ماه پیش شخص ناشناسی از منزل استیجاری شاکی اقدام به سرقت کرده که خوشبختانه موفق به این عمل نشده بود اما بعد از مدتی شماره تلفن و مشخصات فردی وی در شبکه اجتماعی بی تالک منتشر شد.

اسماعیلی گفت: انتشار شماره تلفن همراه خانم در فضای مجازی باعث ایجاد مزاحمت برای شاکی شده بود که در همین زمان فرد ناشناسی به شاکی پیام میدهد و ادعا میکند که سارق منزل و کسی که شماره تلفن را در شبکه اجتماعی بی تاک منتشر کرده را میشناسد.

وی بیان کرد: افسران توانمند پلیس فتا با بررسی های علمی و تخصصی و با استفاده از امکانات فنی فردی که به شاکی پیام داده بود را شناسایی کردند و وی طی احضاریه‌ای به پلیس فتا فراخوانده شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در ادامه‌ی رسیدگی به این پرونده فرد مورد نظر اعتراف کرد که از نزدیکان صاحب خانه شاکی است و به کمک وی که یک خانم نسبتا مسن است اقدام به سرقت و سپس انتشار شماره تلفن شاکی کرده است.

رئیس پلیس فتا استان در پایان گفت:خانم صاحبخانه برای اذیت و آزار مستاجر خود این عمل را با همدستی یکی از نزدیکان طرح ریزی کرده بود که در نهایت پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!