شکست نام های تجاری (Brand failures)
شکست نام های تجاری (Brand failures)
حقایقی درباره صد خطای فاحش و تاریخی در ساخت برند
نویسنده: مت هیگ
مترجمان: احمد روستا، فاطمه اللهیاری
انتشارات: سیته
آنچه در این کتاب می خوانید :
گرچه امروزه ساخت برند اهمیتی به مراتب افزون تر از قبل دارد. بازهم شرکت ها در این مسیر به بیراهه می روند. کاملاً واضح است که شرکت ها از اشتباهات یکدیگر درس نمی گیرند و حتی برعکس، آن ها را تکرار می کنند.
شکست یک بیماری مسری است. هدف کتاب “شکست نام های تجاری”، بررسی دامنه گسترده و متنوع دلایل شکست برندها، برای اجتناب از این شرایط است.
مسایلی چون فراموشی برند، خودبینی برند، جنون خود بزرگ بینی برند، فریب کاری برند، استهلاک برند بدبینی برند و نامربوط بودن آن، می توانند علل شکست های برندهای برتر دنیا باشند.
تجارب و آموزه های حاصل از شکست ها، به مراتب بیش از موفقیت ها است.
کتاب شکست های نام های تجاری گنجینه توصیه های هشداردهنده و سودمندی است که شما همواره از آن غافل بوده اید.
نظرات کاربران