0

شکست نام های تجاری (Brand failures)

دسته بندی ها : معرفی کتاب 11 تیر 1398 مدیر سایبرلا 430 بازدید

شکست نام های تجاری (Brand failures)

حقایقی درباره صد خطای فاحش و تاریخی در ساخت برند

نویسنده: مت هیگ

مترجمان: احمد روستا، فاطمه اللهیاری

انتشارات: سیته

آنچه در این کتاب می خوانید :

گرچه امروزه ساخت برند اهمیتی به مراتب افزون تر از قبل دارد. بازهم شرکت ها در این مسیر به بیراهه می روند. کاملاً واضح است که شرکت ها از اشتباهات یکدیگر درس نمی گیرند و حتی برعکس، آن ها را تکرار می کنند.

شکست یک بیماری مسری است. هدف کتاب “شکست نام های تجاری”، بررسی دامنه گسترده و متنوع دلایل شکست برندها، برای اجتناب از این شرایط است.

مسایلی چون فراموشی برند، خودبینی برند، جنون خود بزرگ بینی برند، فریب کاری برند، استهلاک برند بدبینی برند و نامربوط بودن آن، می توانند علل شکست های برندهای برتر دنیا باشند.

تجارب و آموزه های حاصل از شکست ها، به مراتب بیش از موفقیت ها است.

کتاب شکست های نام های تجاری گنجینه توصیه های هشداردهنده و سودمندی است که شما همواره از آن غافل بوده اید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه × دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!