0

شکایت 50 ایالت امریکا از گوگل بخاطر انحصارطلبی در نمایش تبلیغات

دسته بندی ها : تبلیغات و بازاریابی دیجیتال, حقوق رقابت 17 خرداد 1399 مدیر سایبرلا 432 بازدید
قوانین ضد رقابتی, انحصارطلبی گوگل, شکایت از گوگل

دادستان پنجاه ایالت آمریکا در حال تحقیق در مورد انحصارطلبی گوگل هستند و برای جدا کردن بخش خدمات تبلیغات اینترنتی گوگل, طرح شکایت تلاش می‌کنند.

دادستان های مامی ایالت های آمریکا تحقیق در مورد انحصارطلبی گوگل را آغاز کرده اند و برای جدا کردن بخش خدمات تبلیغاتی این شرکت از موتور جستجو و خدمات دیگر آن تلاش می‌کنند.

به گزارش فارس به نقل از سی ان بی سی، دادستان‌های کل پنجاه ایالت آمریکا معتقد هستند که گوگل از ابزار تبلیغاتی متنوع خود در پیوند با خدمات این شرکت به شکلی انحصارطلبانه استفاده می‌کند و بدین شکل تلاش می‌کند تا جلوی نمایش خدمات شرکت‌های رقیب را از طریق سرویس‌های گوگل بگیرد.

گوگل از این روش‌های انحصارطلبانه بر ضد رقبای خود در سرویس‌هایی همچون جیمیل، یوتیوب، جستجوگر و دیگر سرویس‌های پرطرفدار بهره می‌گیرد.

تحقیقات دادستان‌های آمریکا در مورد انحصارطلبی گوگل از چند ماه قبل با همکاری وزارت دادگستری ایالات متحده آغاز شده و انتظار می‌رود روند قضائی شکایت از این شرکت بعد از تکمیل تحقیقات و ظرف چند ماه آینده آغاز شود. هنوز مشخص نیست دو طرف یک شکایت را در این زمینه ارائه خواهند کرد یا به طور مستقل وارد عمل می‌شوند.

ممکن است این شکایت منجر به محدود شدن فعالیت‌های تبلیغاتی گوگل یا تغییر سیاست گذاری‌های این شرکت در این زمینه شود و در صورت جدی بودن تخلفات گوگل ممکن است دادگاه حکم فعالیت مستقل بخش تبلیغات این شرکت را صادر کند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سیزده + 13 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!