0

شوخی نابجای دوست قدیمی در فضای مجازی دردسرسازشد

رئیس پلیس فتای ایلام از دستگیری عامل شوخی نابجای دوست قدیمی در فضای سایبر خبر داد.

پلیس فتا: سرگرد “علی کسانی ” گفت: فردی با مراجعه به این پلیس و بیان اینکه فردی با هویت نامعلوم از طریق شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به ایجاد مزاحمت اینترنتی برای وی  کرده است ،مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی های لازم و تحقیقات فنی صورت گرفته توانستند عامل اصلی ایجاد مزاحمت را شناسایی  و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.
متهم پس از رویارویی با شواهد فنی به بزه خود اعتراف و انگیزه خود را ایجاد مزاحمت اینترنتی علیه شاکی  در ابتدا یک مزاح دوستانه بیان کرد.

متهم در ادامه گفت: من با شاکیه رابطه دوستانه ای داشتم و  به همین دلیل به خاطر سرگرمی اقدام به  انتشار تصویر  قدیمی از  شاکی که در اختیار بنده بود نمودم و جملاتی ناشایستی  که به همراه تصویر آمده بود  سعی کردم با دوست خود به صورت ناشناس مزاح کنم.
سرگرد کسانی به کلیه شهروندان عزیز استان توصیه نمود:از هرگونه ایجاد مزاحت تحت عنوان  مزاح و سرگرمی  در فضای سایبر بپرهیزند.

وی گفت:افرادی که در فضای سایبر  به خصوص شبکه های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت  برای  افراد مختلف تحت عنوان سرگرمی نموده  باید توجه داشته باشند که قانون با این دسته افراد به صورت  قاطع برخورد خواهد  کرد.
سرگرد کسانی در پایان گفت: پلیس فتا آماده مقابله با جرایم رایانه ای است و از عموم مردم و شهروندان ایلامی درخواست داریم در صورت مواجهه با جرایم رایانه ای مراتب را سریعاً به وب سایت پلیس فتا بخش تماس با ما گزارش یا با شماره تلفن های 65-2182361-0841 تماس حاصل نمایند

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بیست + پنج =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!