0

فراخوان سازمان فناوری اطلاعات ایران برای شرکت های فعال در زمینه ارائه خدمات افتا

دسته بندی ها : افتا AFTA 1 دی 1394 مدیر سایبرلا 886 بازدید

سازمان فناوری اطلاعات ایران برای شرکت های فعال در زمینه ارائه خدمات امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا) و ارائه ضدبدافزارهای داخلی و خارجی پروانه فعالیت صادر می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، براساس اعلام و درخواست اداره کل نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات ایران، این سازمان در راستای ارزیابی و صدور پروانه فعالیت برای متقاضیان فعال در حوزه ارائه خدمات افتا و ارائه ضدبدافزارهای داخلی و خارجی از تمام شرکت های فعال در حوزه افتا دعوت کرد با مراجعه به سایت سازمان فناوری اطلاعات به آدرس itc.ir (بخش خدمات افتا) اقدامات لازم برای دریافت این پروانه فعالیت را انجام دهند و یا باشماره تلفن 84802700 تماس حاصل کنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بیست − 17 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!