0

شرکت لوکویل از متن قرارداد با ایران راضی نیست

دسته بندی ها : فضای مجازی 19 آذر 1394 مدیر سایبرلا 419 بازدید

رئیس شرکت بزرگ نفتی لوکویل روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد از مفاد قرارداد ارائه خدمات با ایران ناراضی است و این شرکت انتظار دارد این قرارداد اصلاح شود.
به گزارش خبرگزاری ایتارتاس از مسکو، واگیت آلکپروف Vagit Alekperov گفت: «هم اکنون مذاکرات ما ادامه دارد. قرارداد ارائه خدمات تا حدی ناامید کننده است اما خوشبختانه هنوز نهایی نشده است. امیدواریم متن این قرارداد اصلاح شود».
چندین شرکت نفتی روسیه از جمله روسنفت، لوکویل و زاروبژنفت سرگرم بررسی برای سرمایه گذاری در میدان نفتی چنگوله در بلوک اناران در ایران هستند و این در حالیست که تهران انتظار دارد پس از لغو تحریم های ایران، روسیه فعالانه در بخش نفت این کشور سرمایه گذاری کند.
ایران ماه گذشته یک کنفرانس بین المللی در مورد توزیع قراردادهای جدید تولید نفت بین نمایندگان شرکت های نفتی از جمله روسنفت، لوکویل، گازپروم نفت و تاتنفت برگزار کرد. مقامات ایران در این کنفرانس گفتند سرمایه گذاری در تولید تجهیزات نفت و گاز و شراکت با شرکت های محلی در به دست آوردن قرارداد های نفتی این کشور اهمیت زیادی خواهد داشت.
ایران هم اکنون حدود 9/3 درصد از ذخایر ثبت شده نفت و 18/2 درصد از ذخایر گاز جهان را در اختیار دارد و تولید روزانه نفت این کشور روزانه دو میلیون و 800 هزار بشکه است. این کشور در نظر دارد طی چند ماه آینده و با لغو تحریم های نفتی 500 هزار بشکه به تولید روزانه نفت خود بیفزاید و تولید خود را تا سال 2020 به 4 تا 7 میلیون بشکه در روز برساند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده − سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!